Pusat Khidmat Pelanggan Co-opbank Pertama
Maklum balas anda penting kepada kami. Sebarang cadangan, pertanyaan ataupun aduan mengenai produk dan perkhidmatan, pegawai kami komited untuk menangani semua maklum balas dengan segera dan akan melakukan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah dengan cepat dan adil.
Sila gunakan saluran dibawah untuk berhubung dengan pegawai kami :-
Saluran Pertanyaan / Cadangan | Nombor / E-mel |
Talian Khidmat Pelanggan | 1-300-88-7650 |
019-756 7650 | |
E-mel | info@cbp.com.my |
Jenis Aduan | Pautan |
Borang Aduan | Klik Disini |
Borang Whistleblower | Klik Disini |
Sila ambil maklum bahawa waktu operasi bagi Pusat Khidmat Pelanggan pada setiap hari Isnin hingga Jumaat (kecuali Cuti Umum) bermula 8.00 pagi hingga 8.00 malam.
Sebarang laporan kes penipuan, Talian Khidmat Pelanggan (1-300-88-7650) beroperasi setiap hari (Isnin hingga Ahad) bermula 6.00 pagi hingga 12.00 tengah malam.