Khidmat Pelanggan

Pusat Khidmat Pelanggan Co-opbank Pertama

Maklum balas anda penting kepada kami. Sebarang cadangan, pertanyaan ataupun aduan mengenai produk dan perkhidmatan, pegawai kami komited untuk menangani semua maklum balas dengan segera dan akan melakukan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah dengan cepat dan adil.

Sila gunakan saluran dibawah untuk berhubung dengan pegawai kami :-

Saluran Pertanyaan / Cadangan Nombor / E-mel
Talian Khidmat Pelanggan 1-300-88-7650
Whatsapp 019-756 7650
E-mel info@cbp.com.my
Jenis Aduan Pautan
Borang Aduan Klik Disini
Borang Whistleblower Klik Disini

 

Sila ambil maklum bahawa waktu operasi bagi Pusat Khidmat Pelanggan pada setiap hari Isnin hingga Jumaat (kecuali Cuti Umum) bermula 8.00 pagi hingga 8.00 malam.

Sebarang laporan kes penipuan, Talian Khidmat Pelanggan (1-300-88-7650) beroperasi setiap hari (Isnin hingga Ahad) bermula 6.00 pagi hingga 12.00 tengah malam.